Khamis, 21 Oktober 2010

Feeding time



Masa untuk makan ni kat reban kedua aku kira 2nd branch coop lar, sekarang dah banyak anak-anak baru yang meningkat naik. coop aku ni masih byk ayam hujung kaki ori dan ada juga benih sambung hujung tanduk, tapi kebanyakannya dah cross dengan ayam batang kaki pure. maknanya produk reban ni boleh main dua jalan main balut boleh dan open taji pun boleh tapi kena lalui proses saringan kualiti dulu kalau tak lepas baik lepas dalam periuk dan kuali jer jangan buang masa kan.

4 ulasan:

  1. assalamualaikum.......
    abg ade x nk jual ank aym dlm umur 3 bln,
    sbt sya ni bru nk bela aym sabung....

    BalasPadam
  2. wkm salam, anak ayam umur 3-4 bulan tu ada kalau betul-betul nak bela, biasanya saya jual yg umur 4-5 bulan tapi datang lar reban dulu kita boleh kenal-kenal dan tengok dulu macam mana ayam yang ada sekarang.

    BalasPadam
  3. sya ni dkt pnang nk p sne jauh 2.....
    sbt sya tha dkt abg...
    klau hntr mai png brpa kos nye....

    BalasPadam
  4. Shah@wan saya tak biasa berurusan dgn org transport ni, tu yg saya susah nak confirm boleh ke tak kalau nak kirim ayam ni.

    BalasPadam